Golden Rose-Londessa Haul

Το σημερινό άρθρο είναι αρκετά ιδιαίτερο,καθώς θα αναφερθούμε στις τελευταίες μου αγορές από την πολυλατρεμένη μου εταιρία GOLDEN ROSE!

Αρχικά,ας μιλήσουμε για την παραγγελία.Τα παρείγκειλα απο το http://londessa.gr/eshop ,τους αποκλειστικούς αντιπροσώπους δηλαδή που τα φέρνουν στην Ελλάδα. Τα προιόντα ήρθαν μέσα σε 4 εργάσιμες μέρες μέσω ACS (μπορούσα να επιλέξω ανάμεσα σε γενική ταχυδρομική και ACS) και ήταν πλήρως εξυπηρετικοί !

Τα καλούδια μου ήρθαν συσκευασμένα με μεγάλη προσοχή για να μην καταστραφεί κανένα προιόν κατά την διάρκεια της μεταφοράς.

IMG_3879.JPG

Τώρα,ας δούμε αναλυτικά τα προιόντα, καθώς και κάποια swatches τους…

Θα ξεκινήσω από τον κύριο λόγο που έκανα αυτή την παραγγελία. Εδώ και καιρό έβλεπα από ξένες youtubers τα υγρά κραγιόν που κυκλοφόρησαν και μου κίνησαν ιδιαίτερα το ενδιαφέρον. Περίμενα με ανυπομονησία πότε θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα και στα online καταστήματα! Επιτέλους,λοιπόν, η σειρά longstay liquid matte lipstick κυκλοφόρησε και στην Ελλάδα!! Δεν υπήρχε περίπτωση να μην αποκτήσω έστω και 1 απόχρωση…Εν τέλει, κατέληξα να έχω στην κατοχή μου τις 4 απο τις 12 αποχρώσεις!

IMG_3937.PNG

Όπως μπορείτε να δείτε, προστέθηκαν στην συλλογή μου το 03, το 09, το 10 και το 11! Είναι ακριβώς όπως τα περίμενα: Πλήρως καλυπτικά με ένα μόνο πέρασμα, χωρίς βέβαια να ξηραίνουν τα χείλη, με ένα ευχάριστο άρωμα (όπως όλα τα κραγιόν τους,άλλωστε), και ελαφριά σύσταση με μεγάλη διάρκεια! Οι δε αποχρώσεις;; Απλά απίστευτες και άκρως ιδιαίτερες! Δεν θα πω κάτι παραπάνω, η παρακάτω φωτογραφία μιλάει απο μόνη της… Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως θέλω να τα αποκτήσω όλα!

IMG_3919.JPG

Ας προχωρήσουμε σε άλλο ένα κραγιονάκι, το οποίο ανήκει στην δεύτερη αγαπημένη μου σειρά κραγιόν, την velvet matte lipsticks! Είναι το νούμερο 34 και είναι η πιο πρόσφατη απόχρωση που έχει κυκλοφορήσει..

IMG_3935.JPG

Την γνώμη μου για τα συγκεκριμένα κραγιόν την ξέρετε ήδη… Αλλιώς, ανατρέξτε :

https://myownmakeupworld.wordpress.com/2016/04/26/golden-rose-velvet-matte-lipsticks-and-matte-lipstick-crayons-review/

Θα συνεχίσουμε με προιόντα βάσης, όπου επέλεξα το matte foundation και την αντίστοιχη πούδρα,στην απόχρωση 07!

IMG_3939.JPG

Το makeup υπόσχεται:

• Οτι είναι long-lasting και κρατά όλη μερα

•Ματ τελείωμα

•Oil-free

• Ικανοποιητική κάλυψη

•χωρίς Parabens

Η πούδρα υπόσχεται:

•Καλή κάλυψη

•μεταξένιο,λειο και απαλό τελείωμα

•Ελεγχος της γυαλάδας

•χωρίς parabens

Πιστεύω πως ικανοποιεί όλα όσα υπόσχεται, όπως μπορείτε να δείτε και στη παρακάτω φωτογραφία:

IMG_3940.PNG

Εχει αρκετά ικανοποιητική κάλυψη η οποία χτίζεται και άκρως ματ τελείωμα!

Για να τελειώσουμε με τα προιόντα μακιγιάζ και να προχωρήσουμε σε νύχια, η τελευταία μου αγορά καλλυντικών ήταν ένα αρκετά αναλώσιμο (για εμένα,τουλάχιστον) προιόν, το οποίο δεν είναι άλλο από ένα μολύβι φρυδιών!

IMG_3934.JPG

Είμαι στην απόχρωση 303 και όπως βλέπετε είναι αυτό που πραγματικά μου ταιριάζει! είναι μαλακό και απλώνεται εύκολα στα φρύδια… Αξίζει πραγματικά!

Τέλος, θα μιλήσουμε για βερνικάκια νυχιών τα οποία δεν έχω χρησιμοποιήσει, θα τα δείτε όμως σίγουρα σε κάποιο nail art tutorial! ας δούμε όμως λίγο τις αποχρώσεις προς το παρόν…

IMG_3938.PNG

Πρόκειται για την σειρά 60sec express dry και για το gel look top coat.

Οι αποχρώσεις είναι οι εξής:

•μαύρο: νούμερο 5

•άσπρο: νούμερο 46

•σιελ: νούμερο 17

•φούξια: νούμερο 15

Όταν τα δοκιμάσω θα σας μιλήσω αναλυτικότερα για το καθένα από αυτά!

Τώρα, όσον αφορά τις τιμές των προιόντων…Είναι οι προτεινόμενες τιμές λιανικής!

•Longstay Liquid Matte Lipsticks: 4,90 το καθενα!

•Velvet matte Lipsticks: 4 ευρώ το ένα!

•Longstay Matte face powder: 10 ευρώ

•Longstay Matte Foundation: 8,89 ευρω!

•Dream Eyebrow Pencil: 2,20 ευρω!

•Gel Look – Top Coat(Superior Gloss & Plump): 2 ευρώ!

•Express Dry Nail Lacquer: 1,30 το καθένα!

Συνολικά το πακέτο μου στοίχησε 50,60 ευρώ με δωρεάν μεταφορικά! (για αγορές απο 35 ευρώ και πάνω είναι δωρεάν τα μεταφορικά!)

Αυτά ήταν, λοιπόν, τα πιο πρόσφατα αποκτήματά μου, και είμαι σίγουρη οτι θα τα ευχαριστηθώ όλα!!

 

Σχολιάστε

