Αγαπημένα Απριλίου 2016!

IMG_3444.JPG

Αυτά ειναι λοιπόν τα προιόντα που αγάπησα τον μήνα Απρίλιο!

Ας τα δούμε όμως λίγο πιο αναλυτικά….

Θα ξεκινησω με την περιποίηση των μαλλιών και μετά θα προχωρήσω σε προιόντα μακιγιάζ! Για τα μαλλιά μου λοιπόν αυτό τον μήνα είχε την τιμητική του αυτό το λαδάκι απο την Oriflame.

IMG_3460.JPG

Ονομάζεται Eleo protecting oil. Είναι για βαμμένα μαλλιά. Ισχυρίζεται ότι περιέχει φυσικά έλαια και είναι για βαμμένα μαλλιά. Ισχυρίζεται ότι προστατεύει τα μαλλιά και «κλειδώνει»το χρώμα της βαφής μας. Εγώ το λάτρεψα και λόγω της υπέροχης λουλουδένιας μυρωδιάς του, και επειδή μου ενυδάτωνε αρκετά τα μαλλιά και προστάτεψε το χρώμα των μαλλιών μου όλο το μήνα. Σίγουρα θα το ξαναπροτιμήσω! Το έχω φτάσει μέχρι τη μέση περίπου, άρα μπορώ να πω ότι έχω μια αρκετά ολοκληρωμένη γνώμη για το συγκεκριμένο προιόν. Τιμή δεν ξέρω καθώς αλλάζει κάθε φορά που ανανεώνεται ο κατάλογος, πάντως είναι σίγουρα οικονομικό!

Ας συνεχίσουμε με καλλυντικά!

dfdfdfd.jpg

Θα μιλήσουμε για μια terracota-ρουζ της flormar. Είναι στην απόχρωση 44 και είναι υπέροχη και ως σκιά,και ως ρούζ. (εγώ προσωπικά την έχω χρησιμοποιήσει και ως σκιά).Έχει μια πολύ καλή απόδοση όπως μπορείτε να δείτε και από τη φωτογραφία:

IMG_3441.JPG

Τιμή δεν γνωρίζω καθώς μου το έκαναν δώρο.. Όμως πιστεύω πως άξιζε τα χρήματα του !

Περνάμε σε προιόντα απο την αγαπημένη μας σε όλους GOLDEN ROSE,της οποίας τα προιόντα δεν γινόταν να λείπουν από τα αγαπημένα του μήνα μου!

IMG_3453.JPG

Πρόκειται για το μολύβι-κραγιόν απο την σειρά Matte Lipstick Crayons. Είναι η απόχρωση 20. Ότι και να πω για τα συγκεκριμένα είναι απλά περιττό! Κοστίζει μόλις 3,40!

IMG_3411.JPG

Η φωτογραφία μιλάει απο μόνη της…Όμως, έαν θέλετε ένα αναλυτικό review και για άλλες αποχρώσεις, ανατρέξτε : https://myownmakeupworld.wordpress.com/2016/04/26/golden-rose-velvet-matte-lipsticks-and-matte-lipstick-crayons-review/

Τώρα…Ας μιλήσουμε για φρύδια!

collage.jpg

Αναφέρομαι ξανά σε προιόν της Golden Rose, το μολύβι φρυδιών στην απόχρωση 102..Μου έχει ταιριάξει απόλυτα στο χρώμα των φρυδιών μου και δίνει ένα φυσικό αποτέλεσμα στα φρύδια μου,γεμίζοντας τυχόν κενα! Έρχεται στην απίστευτη τιμή των 2,50 ευρώ μόνο!

IMG_3420.JPG

(να με συγχωρήσετε για την άθλια κατάσταση των φρυδιών μου) 😛

Προχωράμε σε μάσκαρα! Και δεν είναι άλλη απο την False Lashes Superstar απο L’oreal!

dfdfdfdsg.jpg

Πρόκειται για τη συγκεκριμένη,η οποία έχει 2 βήματα: Πρώτα τοποθετείτε το 1ο βήμα στις βλεφαρίδες σας,δηλαδή το primer που δίνει όγκο. Έπειτα περνάτε την κανονική μάσκαρα,δηλαδή το 2ο βήμα.Το αποτέλεσμα που δίνει στις βλεφαρίδες μου απλά δεν υπάρχει! Το μόνο αρνητικό της είναι ότι κολλάει λίγο τις βλεφαρίδες μεταξύ τους… Δεν θα πω παραπάνω,η παρακάτω φωτογραφία μιλάει απο μόνη της!IMG_3413.JPG

Η τιμή της σε ηλεκτρονικά καταστήματα κυμαίνεται στα 12 ευρώ!

Tώρα, ήρθε η ώρα να καλύψουμε μερικές ατέλειες…Τι καλύτερο από το cover stick της essence?

IMG_3455.JPG

Πρόκειται για ένα άκρως οικονομικό καλυπτικό στίκ (γύρω στα 3 ευρώ), το οποίο για τα λεφτά του κάνει πολύ καλή δουλειά! καλύπτει αρκετά καλά τα σπυράκια, τις δυσχρωμίες και τις ατέλειες γενικότερα και σε συνδιασμό με ένα καλό foundation ή BB cream πετυχαίνετε μια πλήρως ικανοποιητική κάλυψη! Είναι στην απόχρωση 02!

collagef.jpg

Δυστηχώς, όμως, πρέπει να αγοράσω μια πιο σκούρη απόχρωση,καθώς λόγω του ηλίου έχει σκουρύνει η επιδερμίδα μου και δεν μου ταιριάζει πλέον η απόχρωση που έχω στη συλλογή μου! 😦 Τη βρίσκετε είτε στα hondos center είτε στα Beautyaz.gr !

Τέλος, ας μιλήσουμε για ένα αγαπημένο πινέλο πολλών από μας!

IMG_3461.JPG

Δεν είναι άλλο από το blush brush από real techniques! Είναι το πιο πρόσφατο απόκτημά μου. Το βρίσκετε σε πολύ οικονομική τιμή στην αυθεντική ιστοσελίδα των real techniques! είναι πολύ απαλό, πολύ μεγάλο και είναι ότι πρέπει για την εφαρμογή της πούδρας! Το έχω λατρέψει! Από την μέρα που το πήρα δεν έχω χρησιμοποιήσει άλλο πινέλο! είναι το αγαπημένο μου πλέον στάδιο στην διαδικασία του μακιγιάζ όσον αφορά την βάση!

 

Αυτά ήταν, λοιπόν, τα αγαπημένα μου αυτόν τον μήνα! Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;; Ποιά ήταν τα δικά σας αγαπημένα αυτόν τον μήνα;;

 

 

2 thoughts on “Αγαπημένα Απριλίου 2016!

Σχολιάστε

